sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Aurinko, piitsi...

... mutta mikä puuttuu? No lämpö. Tänään me käytiin siis piitsillä. Siinä oli kyllä koirakieltotaulu, mutta me ajateltiin, että se koskee kesää. Ja kyllä se niin on, että hiekalla on paljon mukavampi juosta kuin lumella ja jäällä.


Mä tykkään nousta portaita. Mutta laskea mä en kuulemma osaa. Jos me joskus kotona noustaan portaita pitkin meidän kolmannen kerroksen asuntoon, niin mä yritän mennä jo toka kerroksen asuntoon. Ja sitte mulle naureskellaan...


Mä sain juosta ihan vapaana.


Ja sitte me otettiin arskaa yhessä lämpimässä nurkkauksessa. Mä tosin pidin ympäristöä silmällä valppaasti. Oli paljon koiruleita liikkeellä.

2 kommenttia:

  1. Piitsivapaus ja aurinko! Voiko sitä enempää toivoakaan! T:Sateisen sunnuntain etelästä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on kyllä ollut aurinkoista, mutta todellakin kylmää. Piitsivapaus saisi olla aina!

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!