lauantai 4. tammikuuta 2014

Urpaani versio

Tässä yks päivä, kun mä lenkuroin porukoiden kanssa, mä törmäsin tähän:



Siis pitsa keskellä jalkakäytävää! Kinkkukepabsalamiaurajuusto pitsa! Miten ihmeessä se oli siihen unohtunut? Ja keneltä? Se oli varmaan tippunut pitsapojan kyydistä.

Vaikka pitsanreunat on mun yhtä suosikkiruokaa, niin nyt en saanut edes koskea tuohon. Ilmiselvästi siitä on linnut käyneet nokkimassa itelleen apetta. Emännän yks kaveri sanoi, että ennen muinoin tontuille vietiin puurokuppi ulos joulun aikaan. Että tämä on varmaan semmoinen urpaani versio asiasta. Jos mä oisin tonttu, niin paljon mieluummin mä pitsaa nakertelisin kuin puuroa litkisin.

6 kommenttia:

  1. Elvis, kuule, ihan hyvä, että et ole tonttu tai että olisit sittenkin tonttu, niin saisit puuroa. Puuro on terveellisempää niin elviksille kuin tontuillekin eikä mikään pitsa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä mä sen myönnän... Mutta pitsanreunat on hyviä!

      Poista
  2. Pitsa! Me oltas varmalla oltu villinä. Meinaan ei olla koskaan nähty eikä myöskään saatu pitsaa. Eikö oo ihmeellistä!

    Teilpäin sit tapahtuu kaikkee jännää. Meil on tiällä vaan hevosen pullia. Eikä niitäkään saa syyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih. Ja mä en oo nähnyt koskaan hevosen pullaa... Mutta kyllä teijän kannattaa kinuta joskus pitsaa. Vaikka semmosta ite tehtyä. Se se vasta on hyvää!

      Poista
  3. Oih miten valloittava koira! Selailin koko blogisi läpi:-) Voi kun joskus itselleni saisin samaisen otuksen, aivan ihana.. Paljonko bostonit yleensä nykypäivänä maksaa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mielenkiinnosta! Bostoneita on aika vaikea saada, mutta kyllä ainakin pienellä odotuksella asia yleensä onnistuu. Ja kun presidentilläkin on tämän rotuinen koira, pompsahtivat hinnat ylöspäin. Eli noin 2200 - 2500 euroa, veikkaisin...

      Kun Elviksestä kaavailtiin isää (nartulla todettiinkin kaihi...), eräs kokenut kasvattaja sanoi, että ei saa lähteä polkemaan hintoja.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!