maanantai 20. tammikuuta 2014

-9,6°C

Pakkanen oli tänään illalla lauhtunut -9,6 asteeseen. Se meinas sitten kunnon iltalenkkiä. Eli paksumpi takki päälle ja lenkkarit jalkaan!




Vähän tietenkin vastustelin tuota pukemista. Ihan periaatteen vuoksi. Mutta lenkillä me nähtiin TAAS se jänes. Se varmaan tuntee jo mut. Se nimittäin pysähtyi katselemaan mua ja päästi mut vähän lähemmäksi. Sitten se sanoi mulle "moi!". Se heitti päätään silleen taaksepäin, tiiätte varmaan mitä tarkoitan, ja huikkasi mulle samalla ihan selvästi, että "moi!". 

Lopuksi pääsin pitkästä aikaa puistoon. Siellä mä rymistelin jonkun Vekun kanssa. Mutta se Vekku oli vähän liian raisu ja niinpä päätettiin lähteä kotiin. Mutta emäntäkin oli tyytyväinen, että me kumpikin saatiin ulkoiltua!

6 kommenttia:

  1. Hei Elvis sulla on ihan äly söpö takki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mittatilaustakki! Mun veljen Elmon emäntä on ompelija. Eli se on tarkasti bostoni-mitoitettu!

      Poista
  2. Onko kaveri sulla kengät väärässä jalassa? Näyttää vähän siltä, mutta eihän siinä mitään, jos tuntuu hyvältä.

    Mittatilaustakki kuullostaa luksukselta, mulle kans. Aina saan pitää vanhoja vermeitä, kun emännän mielestä ei kannata hyvää vaihtaa.

    t. Ollikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa lenkkareissa ei haittaa, mihin jalkaan ne pistää. No myönnän, näyttää vähän siltä, että ois vinksin vonksin. Mutta ennen liikkeelle lähtöä emäntä veti niitä vielä mun jalkaan niinku sukkia. Hyvin meni lenkki!

      Poista
  3. Vähänkö hienot ja katu-uskottavat kledjut!

    Kyllä kelpaa röyhistellä jänöille ja muille noin hyvännäköisenä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja silti jotkut vastaantulijat hymyilee mulle jotenkin huvittuneesti...

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!