tiistai 31. joulukuuta 2013

Eläimellistä menoa!

Mä alan pikku hiljaa ymmärtämään, mikä televisio on. Vallu aikanaan tuijotti televisiota ihan tosissaan. Varsinkin, jos se näki siellä kissan, niin se murisi heti. Kerran emäntä oli oikein usuttanut sitä sanomalla "missä kissa?", niin Vallu oli hurjistunut siitä ihan kunnolla ja vetänyt kynnellä naarmun tv-ruutuun, kun se yritti tosissaan läimäistä sitä kissaa.

Tässä mä katon Herko-karhua ja Susityttöä. Joillekin koiruleille jätetään kuulemma tv päiväksi päälle. Sain mäkin kerran tv:n auki, silloin pienenä, kun käsittelin sitä kaukosäädintä. Mutta Sub-tv:ltä ei tullut mitään hyvää ohjelmaa.

Päivälenkillä mä näin sitten ihan tositvdokumenttiliveä.

Ainolanpuiston sorsia...

Ja pah... Eivät lähteneet edes pakoon.

Hyvää uutta vuotta kaikille lukijoilleni! Älkää pelätkö paukkuja, mäkään en pelkää!

6 kommenttia:

  1. Oikein riamukasta ja superonnellista uutta vuotta sulle Elvis!

    PS. meil pelätään paukkuja, gaumeesti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi, teidän pitää majoittua isäntäväen kainaloon ihan kunnolla. Kyllä ne teitä suojelee.

      Poista
  2. Tiputeevee on kyllä paras! Vähän niukanlainen vaan näin talviaikaan. Parvekeorava saa myös liikettä niveliin ruudun toisella puolella.. ;)

    Edelleen Kinkkuisaa ja Hyvää Uuttavuotta 2014!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mä näin tänään iltalenkillä taas sen jäneksen! Kyllä siinä paukuttelu unohtui, kun emäntä antoi mun pikkuisen seurata sitä :)

      Poista
  3. Onpa hiano sorsa-tv! Tollanen avara luonto -ohjelma on ihan parasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisipa hihna ollut vähän pitempi, niin mä olisin kyllä pistänyt liikettä tuohon dokumenttiin! (Itse asiassa puistossa oli muitakin ihmisiä ja mun emäntä ei kehdannut päästää mua lähemmäksi...)

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!