keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Parhaat asiat

Parhaat asiat mun elämässä on... Niin, aloitetaanko välttämättömyyksistä vai nautinnoista? No, parasta on aurinko. Sen mä oon todennut ennenkin. Syysiltojen aurinko paistaa ihanasti avonaisesta parvekkeen ovesta tähän divaanille. Tuohon lampaankarvaankin mä oo jo tottunut, enkä syö sitä kovinkaan usein. Ja se on hyvä vastus, jos mulla tulee vastusmaton halu retuuttaa jotain ja purkaa enerkiaa ko mä oon yksin.


Paras asia on myös ruoka. Tällä hetkellä mun ekstra-herkkua on ranskanperunat ja pitsan reunat. Yhtenä päivänä isäntäväki teki "teinimättöruokaa" eli ranskiksia ja makkaraa. Niitä ranskiksia jäi kuitenkin aika paljon yli ja mä oon saanut syödä niitä pikkuhiljaa. Emäntää vaan pihistelee niiden jakmisessa. Aamullakin oli vain neljä, siis VAIN NELJÄ, ranskista mun ruuassa kyytipoikana. Ja pitsan reunat on ihan huippua. Mutta niitäkin mä saan tosi harvoin.

En suostu poseeraan nätisti, ku ei tuu enenpää niitä ranskiksia!

Ja sitte tietenkin parasta on uni ja lenkurat. Siis tehän tiedätte missä mä nukun... :) Viime yönä mä nukuin niin syvää unta ja kuulemma kuorsasin niin lujaa, että emäntä kantoi mut omaan koppaani. Mutta mä jatkoin mun kuorsaamista. Hih hih. Emännän piti pistää korvatulpat korviin... Ja nyt se syyttää mua, että se nukkui huonosti. Ja sitäpaitsi ne korvatulpat on sen yöpöydän laatikossa isännän kuorsausta varten, ei mun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!