keskiviikko 28. elokuuta 2013

Päikkärit

Paras paikka päiväunille mun mielestä on ulkona, aurinkotuolissa ja auringossa. Täällä kaupungissa mun päiväunipaikka rajoittuu tietenkin parvekkeelle. Ja sillonkin vain, kun joku isäntäväestä on kotona. Kerran emäntä jätti kokeeksi parvekkeen oven auki ja lähti asioilleen. Se kuuli alas kadulle saakka, kun mä haukahtelin ja yritin saada keskusteluseuraa muista mahdollisista koirista. Sen jälkeen mulla ei ole ollut yksikseen parvekkeelle asiaa.


Mitäkännää sää siinä tölläät? Anna mun nukkua!

2 kommenttia:

  1. Aurinkopaikka on paras paikka!

    Näin muuten sukulaisesi (samaa rotua) eilen kaupungin ytimessä kävelyllä. Hra ei ollut moksiskaan liikenteen hälystä ja hämmästyksekseni käväisi vain lukemassa ruoholäntillä olevan patsaan viestit, muttei vastannut niihin! Toivottavasti ei vaan ollut neuteroitu!?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Multa ei sukukalleuksia viedä! Isäntä ei anna. Eikä emäntäkään. Uroksella saa olla uroksen metkut.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!