sunnuntai 11. elokuuta 2013

Haisuli

Emäntä väittää tänään, että mä haisen. Jaa millekö? No tuhnulle (tuhnu = rupsu, leija, pieru...). No, voin vähän haistakkin. Eilen illalla en syönyt mitään ja aamulla söin pitkän harkinnan jälkeen. Ehkä mulla on maha vähän kipeä. Emäntä kyseli, että oonko mä syönyt mökillä sammakon? Tai jonkun muun elävän... Sillä mä kuulemma päästelen tänään toooosi pahanhajuisia tuhnuja vähä väliä. Kuulemma aivan kaamean hajuisia. Emäntä toivoo, että sen hajun aiheuttaja tulisi äkkiä ulos, kyllä mulla vatsa toimii. Ja ei nämä tuhnut mun mielstä nyt niin pahalle haise, emänätä vaan nipottaa vähän liikaa.

En ollut minä! Isäntä...

4 kommenttia:

  1. Höh, tuhnujen kuulukin haista. Muutenhan ne olis ihan kummituspieruja. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitte joskus mä yllätän tosi äänekkäällä tuhnulla. Että ihan itekkin säikähdän ja vaihdan paikkaa. Isäntäväki vaan nauraa. Mitä nauramista siinä toisen säihkähtämisessä on?

      Poista
  2. Ihanan viattoman vakuuttava ilme kuvassa.. <3
    Toivottavasti pohjoisessa pakki voi jo paremmin ja kaasuvaivojen aiheuttaja on jo poistunut putkistosta! Jos ei, niin Gefilus-piimää kehiin..
    BTW: Meilläpäin tuhnuksi sanotaa märän "leijan" leimamerkkiä kaksijalkaisten alusissa. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai piimäkö auttaa? Mä tykkään kermaviilistä, miksipä en siis piimästäkin.

      PS. Tänään en oo tuhnutellut... ainakaan paljon...

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!