tiistai 30. heinäkuuta 2013

Peti

"Missä koiran peti kaksi yötä, siellä sen koti". Tarkoittaa vissiin, että kun peti seuraa mukana, niin me koirat ollaan aika sopeutuvaisia. Täällä plokimaailmassa on keskusteltu paljon, missä koirat saa nukkua. Jokaisella perheellä on omat tapansa. Mun plokikameli Nakki sai emännän mielestä tosi hienon sängyn, oikean tisain-sängyn!

Mulla on ollut käytössä sama peti pienestä pitäen.

Aluksi se peti tuntui kamalan isolta. Ja mulla oli aina seurana tuommoinen autoliikkeestä saatu Keijokekko. Se oli mun paras lelkku pienenä. Se mahtui mukavasti mun suuhun ja sitä pystyi ravistelemman hyvin. Nyt siitäkin on tullut raato.

Välillä mä oon käsitellyt aika kovakouraisestikin tuota mun petiä. Ja tänään, kun emäntä petas sitä, se huomasi yhden asian. Mun peti oli korjattu! Sen on täytynyt tapahtua siellä mun alkukesän hoitopaikassa. Ja hömelö emäntä huomasi sen vasta nyt! Täytyy sanoa, että oli siis viiden tähden hoitopaikka!

Mun peti on nyt ihan kompakti kokonaisuus. Tuo filtti on vaan ajan saatossa harmaantunut, vaikka kyllä sitä välillä pestään.
Tässä mä oon simahtanut vähän liian aikaisin. Ja mä siis aloitan aina mun unet tuossa mun pedissä. Mutta totuus on, että aamuyöstä mä löydyn isäntäväen sängystä. Tähän vielä yksi intiimimpi kuva musta ja emännästä. Isäntä on sen tietenkin salaa napannut ja se on ihan epätarkka, mutta tässä tapauksessa sitä ei muuten julkaistaskaan. Kuten huomaatte, kumpi antaa tilaa ja kenelle?

4 kommenttia:

  1. Jösses, ku oot ollu piäni piänenä. Lutunen, sano meijän äippä.

    Oma peti on kyl parasta, varsinkin ku siinä on omat hajut ja lelkut seurana. Sulla on kyl huamaavainen äippä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös me kaikki olla pienenä lutusia?

      Nyt emännällä on ollut selkä pari päivää kipeänä, ja mä oon joutunut antamaan sille vähän tilaa, että se saa oikaistua koipensa...Ja yks yö se jopa kanto mut takaisin koppaani, kun mä kuulemma kuorsasin niin mahdottomasti. En varmasti! Isäntä se oli...

      Poista
  2. Ugu ugu ättätättä.. Vauva-Elvis vie syrämmen!
    Hassua, miten noi pienet tykkää nukkua noin selkullaan massua tuuletellen..

    Ja starathan ei kuorsaa, kaikkihan sen tietää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on pikkuinen ongelma. Kumpikaan, ei minä eikä isäntä tunnusta, että me kuorsattais. Taitaa emäntä keksiä omasta päästään koko jutun.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!