tiistai 18. kesäkuuta 2013

Uusi possu

Mun yksi lempparilelkuista on tämä possu, josta mä kerroin jo mun ekassa postauksessa. Mutta sille possulle on käynyt ajan saatossa vähän kehnosti. Joten mun emäntä heltyi ja osti mulle uuden possun. Se törisee, ainakin vielä. Me vietiin se possu kans mökille, jotta se saa toipua aina välipäivinä, kun mä en ole siellä.

Kun mä sain sen possun, mä aloitin heti sisäänajaan sitä ja testaamaan sen kestävyyttä.

Täältäkö se ääni tulee? Tuossa sivupalkissa näkyy mun plokikameli Nappi ja sillä on kans samanlainen possu!

6 kommenttia:

  1. Possu on paras, ja vähän jännittäväkin tuumii Nappi.

    VastaaPoista
  2. Aina ei elo possun kanssa ole kuitenkaan sujunut ihan rauhaisasti:


    http://annarr-pienetmustanaamiotnappipenni.blogspot.fi/2012/12/riehakasta-joulua-kaikille.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä moisen räksytysvastaanoton saa aina aikaiseksi pölynimuri... Mitähän mahtaa Napin päässä pyöriä, kun katselee noita possuja...

      Poista
  3. Se varmaan pelkäsi niitä : ).

    VastaaPoista
  4. Meilin on tommonen possu. Se on kyl peessi väriltään ja jäähyllä. Äippä kyllästy pörinään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äipillä on joskus ylläyttävän lyhyt pinna. Ensin halutaan koira ja sitte ei kestetäkään sen kaikkia metkuja...

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!