tiistai 11. kesäkuuta 2013

Synttärisankari!

Arvatkaas kenellä on tänään syntymäpäivä? Saa arvata vaikka tuommoiset kolme kertaa. No MULLA, MULLA, MULLA! Mä täytän tänään jo tuossa sivupalkissakin mainostetun kolme vuotta.


Tästä lähdettiin kolme vuotta sitten kohti seikkailuja.

Virallinen potretti.

Tänä kruunu on ihan... no, sanonko mistä? Ja sitte piti vielä tuommoiset pinkit nauhat siihen laittaa...

Päivällikseksi mulle on luvattu pastaa, kievin kanaa ja pekoninakkeja. Eiköhän niillä jaksa.

6 kommenttia:

  1. Onnea onnea onnea!

    Toivottavat Nappi ja Penni

    VastaaPoista
  2. Elvis, me toivotetaan sulle aivan hirmeesti onnee! Kolme vuotaa on just passeli ikä. Me ollaan yhteensä sun ikäsiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon samaa mieltä! 3-vuotiaana on hyvä olla. Kiitos onnitteluista.

      Poista
  3. Mahtionnittelut! Ja hiano kuningaskruunu! Piä päässä vaan, varsinki jos siitä hyvästä saa kuvauspalkkioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista! Kuvauspalkkiona kievin kana oli oikein hyvää... (emäntä osti sitä itselleen jostakin tokmannin tiskiltä ja sen mielestä se oli paistettu rutikuivaksi... Mulle se oli sopivan mureaa)

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!