maanantai 24. kesäkuuta 2013

Oisko tämä...

...pylliäisen aikaansaannoksia? Nimittäin tässä eräänä päivänä mun plokikameli Nakki pohti pylliäisen syvintä olemusta. Mä voisin väittää, että mä olen kohdannnut kans pylliäisen.


Kaamea patti ilmesty mun selkään. Mä ihan pelästyin ja kipitin emännän syliin hoidettavaksi. Onneksi patti laskeutu aika pian. Emäntä sanoi, että se oli paarman aikaansaannoksia. Eli oisko paarma = pylliäinen?


Tämä ei ole paarma. Tämä on vesiperhonen. Ja ihan harmiton.


Lähtipäs lentoon, kun mä vähän kurmuutin sitä!

2 kommenttia:

  1. Huh huh, aikamoinen paukura onkin sun bebassa. Vois hyvin olla ny se kuuluisa Pylliäinen asialla. Gaumeen vaarallinen tommonen Pylliäinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pylliäiset on ärsyttäviä ja vaarallisia. Mä yritän pyytää niitä myös suulla. Jonkin verran sääskiä sain saaliiksi...

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!