torstai 16. toukokuuta 2013

Syömälakko

Vaikka mä normaalisti oonkin kova syömään, niin nyt mä päätin aloittaa syömälakon. Aamuruuassa ei ollut kyytipoikana kuin yksi kytynen nakki. Joten mä vain tuhahdin koko ruualle. Iltapäivällä sama ruoka lykättiin mun eteen ja emäntä oli ostanut siihen lisukkeeksi HK:n mummon pekonilihapullan. No, sen lihapullan mä söin, mutta en sitä muuta ruokaa. Mun mielestä mulle pitäis tarjota selkeästi jotain parempaa ruokaa, niinku sisäfilettä ja kinkkumakkaraa. Nuo nappulat ja keessari alkaa pikkuhiljaa tympimään.

Mutta onneksi täällä on lämmin! Löytyy hyviä köllötyspaikkoja vaikka keittöstä.

Aamulla aurinko paistaa keittöön.

En syö!

2 kommenttia:

  1. Ai säkin nirsoilet! Johtusko tää ruokahaluttomuus keväästä vai kiristetäänkö me vaan herkkuja? Kjeh kjeh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä se on niin, että jos mä heittäudyn syömättömäksi, niin ruuan taso parenee melkoisen pian! :)

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!