sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Sammakkomettällä

Kyllä oli kuuma viikonloppu! Sääkartoista päätellen meidän mökki sijaitsi aivan varmasti Suomen kuumimmassa paikassa. Koska oli niin kuuma, mä huomasin, että vesi viilentää. Tai oikestaan mä huomasin sen vahingossa.

Nimittäin mökillä kuului koko ajan aivan kaamea kurnutus. Ne oli sakusammakkoja. Ja mä kehitin itelleni uuden harrastuksen: sammakon metsästyksen. Tosin en mä vielä saanut yhtään sakua kiinni. Mutta mä harjoittelen.


Tuolla!

Pääsi karkuun...

Tuossa on yksi. Vedenpinta heijastaa vaan niin paljon valoa.

Sitten mä törmäsin sisiliskoon. Se oli kyllä niin pelottava, että mä juoksin hullun lailla kolme kertaa mökin ympäri, että mä eksyttäisin sen. Mutta mun oli ihan pakko käydä kattomassa sitä uudelleen ja sitte mä juoksin taas hullun lailla pihalla. Ja illalla mä olinkin sitte ihan potslojo...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!