torstai 30. toukokuuta 2013

Kesäpuuhailua

Mulla on ollut kaikenlaista pikkupuuhaa tässä viime päivinä. Ensinnäkin täällä on ollut aivan ihanan lämmin ja mä oon käynyt uimassa joka päivä. Mulla on ollut niin kuuma, että mä oon kävellyt veteen kainaloita myöten ihan ite. Musta on kehkeytymässä oikea vesipeto.

Toiseksi mulla oli eilen neuvola. Mä sain kaksi rokotetta. Mua ei pelottanut siellä lekurilla ollenkaan. Enkä mä ollut moksiskaan niistä piikeistä. Mutta en mä myöskään ottanut niitä lekurin tarjoamia herkkupaloja. Mä en päässyt mun vakilekurille, kun se oli saikulla ja tämä Mari-lekuri luki siitä tietokonenäytöltä, että mä en ole lahjottavissa. Ja se on totta!

Kolmanneksi mun isäntä ja emäntä lähtee johonkin reissulle ja mä en pääse mukaan. Höh, miksi en? Siispä kävin eilen tutustumassa myös mun tulevaan hoitopaikkaan. Se on perheessä ja siellä on aikuisen lisäksi kaksi innokasta hoitajaa ja leikittäjää mulle. Kiva. Toivottavasti ne jaksaa leikkiä mun kanssa toooosi paljon.

Lääkärissä kuului joka puolelta mielenkiintoisia ääniä ja siellä tuoksui erikoiselle.

Ai, tommoisia nappuloita. En ota! Pistetään nyt vaan ne vaadittavat piikit.

4 kommenttia:

  1. Nää on aina yhtä hauskoja luettavi! (: mun blogissa on tällä hetkellä arvonta käynnissä, palkintona koirapaketti! käy tsekkaamassa http://lemmikinomistajanpaivakirja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Rähinäryhmä tarjoaa ihanille koirablogeille arvontaa haasteen muodossa, innokkaasti kaikki mukaan (arpaonnen kera tietysti):
    http://ssamperi.blogspot.fi/2013/06/mita-oppisitkaan-jos-koirasi-olisi.html

    ♥: Rähinäryhmä

    VastaaPoista

Komentteja on aina mukava saada!