perjantai 12. huhtikuuta 2013

Rapakkoa ja tarkkailua

No nyt se kevät tuli sitten kerralla. Kyllä on inhottava lenkuroida, kun mun pitää väistellä kaikkia kuralätäköitä. Ja vielä inhottavampaa on se, kun mä tiedän, että sisälle tultua joudun heti suihkuun. Sen jälkeen mä vedän semmoiset kuivatus-rallit sisällä, että matot menee tuhannelle sykkyrälle. 

Mulla olis siellä isäntäväen makkarissa hyvä päivystyspaikka ikkunan ääressä, mutta mä en saa olla yksin siellä päivisin. Miksei muka saa pemistellä sängyllä? 


Tästä mun on hyvä tarkkailla ohimenevää liikennettä. Mä höristän heti korvia ja murisen sillai ihan hiljaa, kun joku koiruli menee ohitse. Ja täällä joku täti lenkittää kissaakin. Kerran mä nuuhkaisin sitä kissaa ihan ystävyyden luomiseksi. Se sähisi mulle. Kiittämätön katti.

Sitte mä tarkkailen myös, mitä musta tänne plokiin kirjoitellaan. Miksiköhän tämän mun plokin ikoni ei näy tuossa ploki-listalla? Pelkkä valkoinen ruutu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!