sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Kevätsiivousta

Mun emäntä on mainosten uhri. Tai niin se ainakin itse väittää. Nimittäin mainosten innoittamana se osti meille semmosen kärsserin, joka pärisee ja jolla pestään ikkunoita. Tai itse asiassa se osti sen jo viime keväänä, mutta me ei sitte muistettukaan pestä niitä ikkunoita. Tuli muita kiireitä. Nyt me kuitenkin on pesty ikkunoita melkein koko viikonloppu. Ja mä oon tietenkin ollut siivoustyönjohtajana.

Ensin parvekkeen lasit. Kun ikkunoita pestään, ei saa olla liian kylmä tai kuuma, ei saa paistaa aurinko mutta ei sataakaan. Tästä MUN aurinkotuolista mä katsoin, että kaikki meni oikein.

Ooppa tarkkana, että ei jää rantuja! Mun emännän mielestä tämä on melkoisen turha vehje. Samaan tulokseen pääsee kuulemma rätillä ja kuivauslastalla. No, me pojat ainakin tykättiin tuosta pärinävehkeestä. Ja autettiin emäntää kovasti.

Sitte me vetäydyttiin isännän kanssa hyvin ansaituille päiväunille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komentteja on aina mukava saada!