maanantai 22. huhtikuuta 2013

Aarteet piiloon

Ihan ekaksi: mulla on kaksi jäsentä tässä mun plokissa! Tervetuloa! Toivottavasti seurassani on mukavaa.

Mä en muuten osaa kaivaa kuoppaa. Tai koskaan mä en oo edes yrittänyt semmoista. Mun edeltäjäni Vallu kaivoi kuulemma emännän kukkasipulitkin maasta. Mutta kyllä mä kuoputtaa osaan, takajaloilla. Tuossa jo Ollin kanssa keskusteltiinkin, että asioinnin päälle pistetään takajaloilla semmoiset kuopimiset käyntiin, että sammaleet vaan lentää. Tai sitten mitä siinä alla sattuu olemaan. Vaikka kukkapenkki. Kun pitäähän ne hajupostit levittää mahdollisimman laajalle.




Kyllä mussa jotain koiramaista kuitenkin on. Mä piilotan kaiken tärkeän, kuten puruluut, mun koppaan. Tai mikä milloinkin on tärkeää. Tuossa kuvassa mä oon piilottanut mun koppaan emännän sukan. Mä "hautaan" sen sinne käyttämällä mun kuonoa. Ja tökkään vielä lujasti päälle.

Tässä on menossa puruluun kätkeminen myöhempää käyttötarkoistusta varten. Oon näköjään vähän käsitellyt tuota mun kopan reunaakin...

2 kommenttia:

  1. Nooh, sulla on itteasiassa 3 jäsentä, ku meitähän on tuplasti. Varmasti tulee lisää lukijoita, ku tää sun plokis on huippumukava.

    Meilkin kuopsutetaan ja huudetaan. Siis me kuopsutetaan ja älämölö lähtee äipästä: EI, EI, EI!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin onkin. Mä oon vähän huono laskemaan. Mutta se tosi, että kuopsutus ja kesä kuuluvat yhteen! Sanoivat äipät mitä tahansa.

      Poista

Komentteja on aina mukava saada!